Butean Eva-Maria, Trio cu clarinet: un gen cameral emergent. Achiziții repertoriale și interpretative
Gocan Andrei, Concepția lui Otto Klemperer în interpretarea simfoniilor lui Beethoven
Păcuraru, Sorin-Ioan Xilofonul și marimba, aspecte constructive și tehnico-interpretative. Studiu de caz: Ney Rosauro – Concerto no.1 for Marimba and Orchestra
Pop Cosmina-Ileana căs. Salvan, Violonistica în Barocul italian. Tehnică, expresivitate, virtuozitate și stil în secolul al XVII-lea
Réman Zoltán, Creația muzicală franceză pentru cvartetul de saxofoane în prima jumătate a secolului al xx-lea. Repere ale dezvoltării repertoriului pentru saxofon
Ștețcu Ileana-Maria, Interpretarea concertelor pentru flaut de Johann Joachim Quantz, prin prisma principiilor sale teoretice
Baciu Diana, Discursul pianistic enescian în perioada de tinerețe a compozitorului
Cherecheș Horațiu, Spectacolul coregrafic - Paradigmă artistică
Costantin Veronica Claudia, Prezența viorii în folclorul muzical din Transilvania; particularități legate de culegerea și transcrierea unui repertoriu specific
Kovács Dalma-Lidia căs. Toadere, Elemente de mediere muzicală în concertul educativ pentru copii Rolul activităților chinestezice
Murariu Bianca-Elena căs. Coltan, Concertul românesc pentru pian în contextul istorico-stilistic al primelor decenii ale secolului al XX-lea
Oláh Boglárka Eszter, Le Tombeau de Couperin. O traiectorie inversă: de la Debussy și Ravel, la muzica claveciniștilor francezi – metamorfoze, programatism, reminiscențe
Pascu Cristina-Eleonora, Modelul pedagogic-interpretativ francez și școala pianistică clujeană: discipoli ai lui Alfred Cortot
Pătraș Andra-Daniela, Contribuții aduse cercetării folclorului muzical din Maramureș
Pulbere Luca-Andrei, Studiul de concert – gen predilect în literatura pianistică rusă la confluența secolelor XIX și XX
Șandor Paula, Creația camerală a compozitorului Adrian Pop
Țugui Diana Cătălina, Versatilitatea vocii de soprană în roluri solistice verdiene
Vețean-Muntean Ioana căs. Pulbere, Studiile pentru pian inspirate din Capriciile lui Paganini, în creația lui Robert Schumann și Franz Liszt. Transcendența virtuozității